REGULAMIN SPRZEDAŻY PROWADZONEJ W FORMIE TRANSMISJI LIVE
Niniejszy Regulamin określa warunki oraz zasady sprzedaży prowadzonej w formie transmisji live (na
żywo) podczas, której kupujący mogą wyrazić zainteresowanie towarami prezentowanymi przez
sprzedawcę, którym jest Kamil Woźnica prowadzący działalność gospodarczą pod firmą
SUZANA.PL Kamil Woźnica, ul. Zygmunta Kazikowskiego 14/3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, NIP
8222199928, REGON 146340607, e-mail: [email protected], numer telefonu 504045808 (dalej:
Sprzedawca).
§ 1 Udział w sprzedaży live
1. Sprzedaż w formie transmisji live (dalej: Transmisja) prowadzona jest za pośrednictwem portalu
społecznościowego Facebook.
2. Wzięcie udziału w Transmisji nie wiąże się dla klienta z żadnymi obowiązkami, w tym
w szczególności z obowiązkiem zapłaty.
3. Klient zainteresowany zakupem powinien złożyć zamówienie za pośrednictwem komentarza pod
Transmisją pisząc np. „zamawiam” lub „jestem zainteresowana zakupem”.
4. Złożenie zamówienia, o którym mowa w ust. 3 Regulaminu, stanowi złożenie Sprzedawcy przez
klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży towaru.
5. Po złożeniu zamówienia Sprzedawca skontaktuje się z klientami w celu ustalenia szczegółów
zamówienia. Kontakt nastąpi za pośrednictwem wiadomości prywatnej przesłanej do klienta lub
za pośrednictwem komentarza pozostawionego pod komentarzem klienta (w przypadku osób,
których ustawienia prywatności nie pozwalają na wysłanie wiadomości prywatnej).
6. Klient podaje Sprzedawcy nazwę towaru oraz liczbę sztuk towaru, jaką chce zamówić. Następnie,
po skompletowaniu całości zamówienia klient określa sposób dostawy, adres dostawy oraz
sposób płatności, a także wskazuje, swój adres poczty elektronicznej w celu otrzymania
potwierdzenia zamówienia. Każdorazowo podczas składania przez klienta zamówienia klient
informowany jest o cenie łącznej wybranego towaru, łącznym koszcie wybranego sposobu
dostawy, a także o wszystkich dodatkowych kosztach, jakie jest zobowiązany ponieść w związku z
umową sprzedaży.
7. Po zawarciu umowy sprzedaży Sprzedawca potwierdza klientowi jej warunki, przesyłając je na
trwałym nośniku na adres poczty elektronicznej klienta.
§ 2 Płatności
1. Ceny prezentowane w czasie Transmisji stanowią ceny brutto, wyrażone w złotych polskich (PLN).
2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
2.a) zwykłym (tradycyjnym) przelewem bankowym;
2.b) kartą płatniczą lub przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system płatności;
2.c) gotówką lub kartą za pobraniem;
2.d) oraz system płatności ratalnych lub odroczonych.
Strona 1 z 3
3. Klientowi do czasu odbioru towaru przysługuje umowne prawo odstąpienia od umowy zgodnie
z art. 395 Kodeksu cywilnego. Prawo to klient może wykonać składając oświadczenie Sprzedawcy.
Powyższe umowne prawo odstąpienia jest odrębne od uprawnień konsumenta wynikających
z przepisów prawa, a więc nie narusza ani nie ogranicza prawa odstąpienia od umowy w terminie
14 dni na podstawie ustawy o prawach konsumenta.
§ 3 Dostawa
1. Sprzedawca realizuje dostawę wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Towary dostarczane są pod adres wskazany przez klienta. W przypadku wyboru usługi paczkomat,
adresem dostawy będzie adres paczkomatu wybranego przez klienta w momencie składania
zamówienia.
3. Sprzedawca przesyła fakturę VAT obejmującą dostarczane towary na adres poczty elektronicznej
podany przez klienta podczas składania zamówienia lub w formie papierowej wraz z towarem.
Faktura VAT dostarczana jest w formie pliku elektronicznego w formacie PDF. W celu otwarcia
pliku Klient może skorzystać z bezpłatnego i łatwo dostępnego oprogramowania kompatybilnego
z formatem PDF.
§ 4 Odstąpienie od umowy sprzedaży oraz reklamacje
1. Klientowi, który jest konsumentem lub przedsiębiorcą indywidualnym przysługuje prawo do
odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 30 dni a także prawo do złożenia reklamacji.
2. W przypadku umowy sprzedaży zawartej z klientem będącym przedsiębiorcą (nie dotyczy
przedsiębiorcy indywidualnego) odpowiedzialność Sprzedawcy wobec kupującego z tytułu rękojmi
jest wyłączona.
3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży może zostać złożone w dowolnej formie, np. za
pośrednictwem formularza odstąpienia przesłanego na adres [email protected] lub pisemnie na
adres Suzana.pl, ul. Kościelna 21, 05-300 Królewiec. Wzór formularza odstąpienia stanowi
załącznik do Regulaminu.
4. Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży klient może składać
w dowolnej formie, np. mailowo na adres [email protected] lub pisemnie na adres Suzana.pl, ul.
Kościelna 21, 05-300 Królewiec. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni.
5. Szczegółowe informacje o prawach przysługujących klientom zostały opisane w Regulaminie
sklepu internetowego, który dostępny jest na www.suzana.pl.
§ 5 Ochrona danych osobowych
1. Administratorem danych jest Kamil Woźnica prowadzący działalność gospodarczą pod firmą
SUZANA.PL Kamil Woźnica, ul. Zygmunta Kazikowskiego 14/3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kontakt
[email protected].
2. Dane będziemy przetwarzać w celu realizacji zamówienia. Klient ma prawo: dostępu do swoich
danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia, a także
złożenia skargi dotyczącej przetwarzania danych. Więcej informacji o ochronie danych osobowych
Strona 2 z 3
w można znaleźć na https://suzana.pl/webpage/polityka-prywatnosci.html.
§ 6 Postanowienia końcowe
1. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w
siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego
rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub
Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie
internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem
https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. Pod
adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu
rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma
ODR).
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie
w terminie 14 dni od jej opublikowania. Sprzedawca poinformuje Klienta na 14 dni przed
wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu poprzez opublikowanie nowej wersji
Regulaminu. Do umów już zawartych zastosowanie ma Regulamin obowiązujący w chwili zawarcia
umowy.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają postanowienia
Regulaminu sklepu internetowego, który jest dostępny na www.suzana.pl oraz przepisy
powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności ustawy o prawach konsumenta.
4. W przypadku sprzeczności niniejszego Regulaminu z Regulaminem sklepu internetowego,
zastosowanie znajdują postanowienia niniejszego Regulaminu.
5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.02.2024 r.
Formularz zwrotu/wymiany https://suzana.pl/uploads/FORMULARZ SUZANA.pdf-2_1.pdf
Regulamin sklepu Suzana.pl https://suzana.pl/webpage/regulamin.html