Na majówkę -20% na snekaersy i buty sportowe!

Najczęściej zadawane pytania

Zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.

 

1. W jakim czasie realizowany jest zwrot środków?
Środki zwracane są na wskazane konto w przeciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki przez sklep Suzana.pl.

 

2. Ile mam czasu na zwrot produktów z zamówienia?
Czas na zwrot produktu to 30 dni od momentu otrzymania zamówienia bez konieczności podania przyczyny. Szczegółowe informacje znajdują się tutaj.

 

3. Czy istnieje możliwość wysyłki za pobraniem?
Tak, wysyłamy paczki za pobraniem, wystarczy wybrać tą opcję płatności podczas składania zamówienia.


4. Jakiego przewoźnika (kuriera) należy wybrać realizując zwrot?
Przesyłkę ze zwrotem można odesłać korzystając z usług dowolnego przewoźnika (Poczta Polska, Kurier Dpd, InPost DHL itp).

 

5. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak, zamówienie można złożyć pod numerem telefonu 504 045 808 w godzinach: pon.-pt. 9:00-16:00.


6. Czy można wymienić produkt na inny rozmiar lub model?

Tak, szczegółowe informacje znajdują się na tej stronie.

 

7. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Wszystkie paczki staramy się wysłać w ciągu 24h od momentu złożenia lub opłacenia zamówienia. Standardowy czas realizacji zamówienia to średnio 1-2 dni robocze.


8. Jakie są warunki darmowej dostawy?
Darmowa dostawa kurierem jest dostępna dla zamówień o łącznej wartości min. 250 zł (nie dotyczy płatności przy odbiorze).


9. W jaki sposób otrzymam potwierdzenie złożenia zamówienia?
Informację o złożeniu zamówienia wysyłamy na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Dla klientów posiadających konto klienta w sklepie Suzana.pl informacja o wszystkich złożonych zamówieniach znajduje się w koncie klienta.


10. Jak anulować zamówienie?
Zamówienie można anulować, dzwoniąc pod numer 504 045 808 w godzinach: pon.-pt. 9:00-16:00, lub wysyłając e-mail pod adres [email protected]. Prosimy o podanie numeru zamówienia, które ma zostać anulowane.


11. Zamówienie ma status “Oczekuje na wpłatę”, mimo że zostało opłacone. Co mam zrobić?
Prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty w pliku pdf na adres [email protected] lub o kontakt pod numerem telefonu 504 045 808.

 

12. Jak zmienić datę dostawy lub nr telefonu w już wysłanym zamówieniu?
W celu zmiany daty dostawy lub numeru kontaktowego prosimy o telefon na ogólnopolską infolinię kuriera, którym została nadana przesyłka.


13. Jakie są dostępne formy dostawy?
Pełne zestawianie dostępnych sposobów dostawy wraz z kosztami znajduje się tutaj.

14. Czy jest możliwa wysyłka zamówienia za granicę?
Tak, prosimy o składanie zamówień zagranicznych na adres mailowy [email protected].


15. Czy kurier zadzwoni przed dostawą zamówienia?
Kurierzy najczęściej dzwonią przed dostawą zamówienia. W niektórych przypadkach jednak wysyłają jedynie wiadomość SMS lub e-mail z numerem kontaktowym do kuriera oraz planowaną datą i przybliżoną godziną doręczenia.


16. Jak można sprawdzić status wysyłki?
Po nadaniu zamówienia wysyłamy wiadomość e-mail z numerem przesyłki do śledzenia. Informacje o statusie przesyłki na stronie kuriera pojawią się maksymalnie w ciągu kilkunastu godzin, od momentu odebrania przesyłki ze sklepu Suzana.pl.


17. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Sklep Suzana.pl jest sklepem internetowym, nie ma możliwości odbioru zamówienia w siedzibie firmy.

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać
5% RABATU

Dołącz do nas, aby otrzymywać informację o promocjach, kodach rabatowych i innych akcjach specjalnych oraz 5% rabatu już na pierwsze zakupy!

Administratorem danych jest Kamil Woźnica prowadzący działalność gospodarczą pod firmą SUZANA.PL Kamil Woźnica, ul. Zygmunta Kazikowskiego 14/3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kontakt [email protected]. Twoje dane będziemy przetwarzać w celu komunikacji marketingowej, w tym do przesyłania newsletterów. Możesz zawsze wycofać zgodę np. pisząc na adres [email protected]. Masz także prawo: dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia, a także złożenia skargi dotyczącej przetwarzania danych. Tutaj dowiesz się więcej o tym, jak chronimy Twoje dane.