Regulamin zakupów

I. INFORMACJE O SPRZEDAJĄCYM

Sklep internetowy suzana.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pomocą internetu, właścicielem sklepu jest

SUZANA.PL Kamil Woźnica ul.Zygmunta Kazikowskiego 14/3 05-300 Mińsk Mazowiecki NIP: 822-219-99-28. REGON: 710509949

Nr. rachunku bankowego PKO BP 49 1020 4476 0000 8602 0357 6386

Adresem odbioru osobistego i zwrotnym jest ul. Z.Kazikowskiego 14/3(I piętro) 05-300 Mińsk Mazowiecki.

Biuro obsługi klienta e-mail: sklep@suzana.pl tel.kom. 504045808

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Zamówienia dokonuje się poprzez wypełnienie formularza zamówienia.
  2. Ceny produktów widoczne na stronach są cenami brutto (zawierają podatek VAT), wyrażone są w złotych polskich i nie zawierają kosztów przesyłki.
  3. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby produkty widoczne w ofercie sklepu internetowego pokrywały się z bieżącymi stanami magazynowymi Sprzedającego. W przypadku niedostępności całości lub części towaru objętego zamówieniem, Sprzedający niezwłocznie zawiadomi o tym Kupującego i w przypadku dokonania zapłaty ceny przez Kupującego zwróci mu otrzymaną od niego sumę pieniężną.
  4. Sprzedający dostarcza dowód zakupu (paragon) lub fakturę VAT które stanowią potwierdzenie zawartej umowy sprzedaży. W przypadku potrzeby wystawienia faktury VAT w formularzu zamówienia należy podać dokładne dane konieczne do poprawnego jej wystawienia.
  5. Składając zamówienie Klient oświadcza, iż zapoznał się treścią i akceptuje postanowienia regulaminu sklepu.
  6. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w przypadku niedostępności zamówionego towaru.
  7. W momencie złożenia zamówienia przez Klienta zostaje wygenerowany numer zamówienia. W momencie zrealizowania zamówienia Klient jest informowany drogą e-mailową.

III. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Momentem zawarcia umowy sprzedaży jest moment wysłania poprawnie wypełnionego formularza zamówienia. Klient otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia poprzez wiadomość e-mail.
  2. Do póki użytkownik nie zatwierdzi wyboru produktów przyciskiem „Wyślij zamówienie”, ma możliwość dokonywania zmian i modyfikacji produktów w zamówieniu, jak i danych teleadresowych do wysyłki lub faktury.
  3. Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia przed otrzymaniem od Sklepu potwierdzenia przyjęcia oferty zakupu, tj. przed otrzymaniem maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia do realizacji. W niniejszej sprawie Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem drogą telefoniczną lub mailową.
  4. Przesyłki wysyłane są w ciągu 24h(dni robocze) od otrzymania wpłaty, złożenia zamówienia z opcją wysyłki “Płatność za pobraniem”. O wysłaniu paczki Sklep informuje Klientów mailem. W szczególnych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu.
  5. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, mogą być wprowadzane w nim zmiany. Zmiany w zamówieniach mogą być składane poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy.
  6. Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej Dpd lub za pośrednictwem paczkomatu In-post.
  7. Obowiązujące formy płatności w Sklepie to :

a) bezpośrednia wpłata na konto bankowe, koszt wysyłki:

  1. kurier 13 zł
  2. paczkomat 10 zł

b) poprzez międzynarodowy system płatności PayU, koszt wysyłki:

  1. kurier 13 zł
  2. paczkomat 10 zł

c) przy odbiorze, czyli za tzw. pobraniem, koszt wysyłki towaru kurierem DPD 18 zł.

Płatność za pobraniem polega na zapłacie gotówką należnej kwoty kurierowi w momencie dostawy przesyłki.

IV. KOSZTY i CZAS DOSTAWY

  1. Wysyłka odbywa się codziennie (dni robocze pn-pt). O wysłaniu paczki Sklep informuje e-mailem.
  2. Paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Dpd i paczkomatów InPost
  3. Na życzenie, Klient może odebrać zakupiony towar osobiście w siedzibie firmy ul. Z.Kazikowskiego 14/3(I piętro) 05-300 Mińsk Mazowiecki.
  4. Nie ma możliwości zmiany adresu dostawy, gdy przesyłka została już wysłana.
  5. Dostawa przesyłki jest zazwyczaj następnego dnia roboczego od wysłania w przypadku paczkomatu i kuriera.
  6. Szczegółowy regulamin doręczania przesyłek dostępny jest na stronie firmy kurierskiej www.dpd.com.pl i na stronie paczkomatów inpost.pl
  7. Nieodebrania przesyłki i zwrotu paczki do nadawcy skutkuje obciążeniem Klienta kosztami zwrotu paczki (13zł kurier)lub (10 zł paczkomat) oraz kosztami ponownego jej wysłania lub rozwiązaniem umowy.
  8. Koszty transportu kurierem: wpłata 13 zł, pobranie 18 zł
  9. Koszty transportu paczkomatem inpost: wpłata 10 zł
  10. Dostawa w podanych cenach ograniczona jest do terenu Rzeczypospolitej Polskiej
  11. Gdy wartość zamówienia przekroczy 200 zł wysyłka jest bezpłatna na terenie Polski.

V. WYMIANY, ZWROTY, REKLAMACJE

Szybka wymiana!

  1. W przypadku źle dobranego rozmiaru lub z innych przyczyn (zamiana na inny fason lub kolor) nasz sklep daje możliwość bezproblemowej wymiany na inne buty. Na dokonanie zamiany klient ma czas do 30 dni od czasu otrzymania paczki.
  2. Warunkiem zamiany jest odesłanie kompletnego produktu nie noszącego śladów użytkowania, wskazane aby odesłać oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu (opakowanie zalecamy zabezpieczyć przed uszkodzeniami i go nie taśmować )
  3. proponujemy wypełnić i załączyć formularz zamiany
  4. paczkę należy zaadresować na SUZANA.PL Kamil Woźnica ul.Z.Kazikowskiego 14/3 05-300 Mińsk Mazowiecki tel 504045808.
  5. koszty odesłania produktu ponosi kupujący, my odsyłamy wskazany produkt we własnym zakresie przesyłką kurierską lub na życzenie paczkomatem

Szybki i bezproblemowy zwrot!

  1. Zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta Kupujący będący Konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość ze Sprzedawcą w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania towaru. W razie skorzystania z tego prawa od odstąpienia od umowy umowę uważa się za niezawartą.
  2. Sprzedawca Sklep Suzana.pl w dobrym geście dla konsumenta przewiduje miesięczny czas na skorzystanie z prawa o odstąpieniu.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą państwo poinformować nas [Proszę wpisać Państwa nazwisko, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, Państwa numer telefonu i adres e-mail.] o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. Wskazane jest odesłanie tego pisma razem z towarem.
  5. Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.
  6. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy
    poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  7. Konsument zobowiązany jest w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy na odległość odesłać towar do Sprzedawcy na adres SUZANA.PL Kamil Woźnica ul.Z.Kazikowskiego 14/3 05-300 Mińsk Mazowiecki tel 504045808.
  8. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Proszę odesłać lub przekazać nam towar na adres sprzedawcy w przypadku gdy ma to zastosowanie, osoby upoważnionej przez Państwa do
    odbioru rzeczy, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
  10. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  11. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  12. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

  1. umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  2. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  3. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  4. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  5. umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  6. umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli
  7. umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
  8. umowy , w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  9. umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę umowy zawartej na aukcji publicznej

Reklamacje

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w przepisach ustawy Kodeks Cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego
  2. Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić w formie dowolnej np. telefonicznie pod numerem 504045808 lub pocztą elektroniczną na adres: sklep@suzana.pl
  3. Konsument zobowiązany jest odesłać towar na adres:

SUZANA.PL Kamil Woźnica
ul. Z.Kazikowskiego 14/3(I piętro)
05-300 Mińsk Mazowiecki
tel 504045808

oraz opisać przyczynę reklamacji.

  1. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia przez Konsumenta.
  2. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Konsumenta, Sprzedawca doprowadza towar do stanu zgodnego z umową sprzedaży zgodnie z żądaniem Konsumenta poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę towaru na nowy. Jeśli wymiana lub naprawa narażałaby Konsumenta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z treścią żądania Konsumenta, obniży cenę lub zwróci pełną należność za reklamowany towar wraz z dodatkowymi kosztami poniesionymi przez Kupującego, w tym kosztami transportu.
  3. Konsument może składać reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od dnia otrzymania towaru, jednak traci uprawnienia reklamacyjne z tego tytułu w przypadku jeśli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym Sprzedawcy.
  4. sprzedawca uprzejmie prosi Konsumenta, o ile nie stanowi to dla niego uciążliwości, o dołączenie do reklamowanego produktu paragonu bądź faktury VAT, gdyż może się to przyczynić do szybszego rozpatrzenia reklamacji.
  5. W przypadku umowy sprzedaży zawartej z Kupującym będącym Przedsiębiorcą zawierającym tą umowę w ramach swojej działalności gospodarczej, odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Kupującego z tytułu rękojmi jest wyłączona.

Pouczenie do reklamacji:

  1. Reklamacji nie podlegają:
  2. odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór podszewkowych naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia, – naturalne zużywanie się obuwia,
  3. uszkodzenia mechaniczne,
  4. uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego używania obuwia oraz nieodpowiedniej konserwacji,
  5. elementy ozdobne np. paski, guziki, gumki,
  6. różnica w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry.

VI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

BEZPIECZEŃSTWOPOLITYKA PRYWATNOŚCI

Powierzenie nam swoich danych osobowych to kwestia zaufania ze strony klienta, które dla nas jest priorytetowe. Szanujemy prywatność Twoją i Twoją sferę osobistą.

Pragniemy poinformować, że dane podawane przez naszych klientów w celu realizacji zamówień lub subskrypcji newslettera gromadzimy i chronimy zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. “O ochronie danych osobowych”. Zgodnie z tą ustawą użytkownikom serwisu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

ZBIERANIE I WYKORZYSTYWANIE DANYCH

Dane są zbierane i przechowywane w celu realizacji zamówień, gwarancji, zwrotów i wymiany towarów, a także w celu realizacji programu partnerskiego, systemu komentarzy i innych procesów związanych z wykonywaniem naszych usług i sprzedażą towarów.

Numer telefonu, o który pytamy w formularzu zamówienia, niezbędny jest w przypadku pytań, wyjaśnień i uzgodnień związanych z realizacją zamówienia. Nie jest podawany kurierowi, ani innym podmiotom, chyba że w uwagach wypełniający formularz zaznaczy inaczej.

Login i hasło zabezpieczają ostęp do profilu klienta. W profilu klienta można przechowywać, sprawdzać i aktualizować swoje dane, w szczególności dotyczące adresu wysyłki, domyślnego sposobu dostawy, domyślnego sposobu płatności, opcji subskrypcji newslettera oraz historii zamówień . Klient zobowiązuje się do traktowania danych: login i hasło jako poufne i nieudostępniania ich osobom trzecim, nieupoważnionym. Nie ponosimy odpowiedzialności za pomyłki, zapominanie haseł, zagubienie przez klienta danych dostępu do profilu klienta, itp.

DOSTĘP

Dostęp do tych danych mają tylko nieliczne uprawnione osoby. Zgromadzonych danych osobowych nie przekazujemy, nie sprzedajemy i nie użyczamy innym podmiotom. Wykorzystujemy je jedynie na potrzeby zrealizowania zamówienia i subskrypcji newslettera. W ramach realizacji zamówienia niezbędne jest podanie prawidłowych danych adresowych, które musimy udostępnić przewoźnikowi (kurierowi, poczcie) w celu dostarczenia towaru. Podmiotem odpowiedzialnym za przetwarzanie danych osobowych jest i-systems spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. ul. Bojkowska 47 44-100 Gliwice.

ANONIMOWOŚĆ PRZEGLĄDANIA SERWISU

Sklep Suzana.pl i wszystkie jego pod-strony można odwiedzać i przeglądać bez podawania jakichkolwiek danych o charakterze osobistym. Podczas wizyty w sklepie można zachować całkowitą anonimowość, jednak złożenie zamówienia i jego realizacja wymagają podania prawidłowych danych kontaktowych i teleadresowych.

CELE REKLAMOWE

Danych używamy w celach reklamowych, czyli do przekazywania informacji na temat oferowanych przez nas usług i produktów, za zgodą ich właściciela. Marketing mailingowy wykorzystujemy tylko w sposób zgodny z prawem, po uzyskaniu wyraźnej zgody klienta/użytkownika. Założenie i prowadzenie profilu klienta nie jest jednoznaczne z otrzymywaniem newslettera, a jedynie maili niezbędnych do realizacji usług i zamówień. Na newsletter można się zapisać i w każdej chwili z niego wypisać wysyłając maila na sklep@suzana.pl z taką informacją. Subskrypcja newslettera jest nieodpłatna i dobrowolna.

Newsletter

Otrzymuj informacje o nowościach i promocjach wprost do Twojej skrzynki e-mailowej:

Zamknij

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.